40. HATVANI KARÁCSONYI TEREMLABDARÚGÓ TORNA
2019. ÉVI VERSENYKIÍRÁSA
A verseny célja:
Népszerűsíteni a teremlabdarúgást, játéklehetőséget biztosítani a teremlabdarúgást kedvelő egyesületek, cégek, intézmények, társaságok, baráti körök stb. csapatai számára. A Kupán igazolt és amatőr labdarúgók minden megkötés nélkül szerepelhetnek saját felelősségükre.
Az idén immár 40. alkalommal megrendezésre kerülő sporteseményt három kategóriában, az alábbi csapatlétszámokkal kívánjuk megrendezni.
Női kategória: 10 csapat
Senior kategória (35. év felettiek): 8 csapat
Férfi kategória: 24 csapat
A verseny színhelye: Kodály Zoltán Általános Iskola Sportcsarnoka
(Hatvan, Géza fejedelem u. 2.)
Pályaméret: 20m x 40m.
A rendezvény fővédnöke: Horváth Richárd Hatvan város polgármestere
A verseny főrendezője: FC Hatvan Egyesület
Versenybizottság tagjai:
Pacsold Attila elnök
Horváth Bálint
Kondek Zsolt
Sánta Gyula
Nevezési díj mindhárom kategóriában:
20.000.-Ft
A nevezési díj befizethető rózsaszín csekken, (az FC Hatvan Egyesület részére – 3000 Hatvan, Népkert utca 2.), bármely bankban, átutalással az alábbi számlaszámra:
11739054-20132149-00000000
Megjegyzésbe kérjük feltüntetni: Karácsony Kupa 2019.
(A nevezési díj készpénzes befizetése nem lehetséges!)
AZ ELSŐ 10 NŐI, AZ ELSŐ 8 SENIOR ÉS AZ ELSŐ 24 FÉRFI CSAPAT NEVEZÉSÉT TUDJUK ELFOGADNI!
A verseny időpontja: 2019. december 27. (péntek) NŐI
Selejtezők (senior és férfi):
2019. december 28-29-30. (szombat – vasárnap – hétfő)
3.- 4. helyért és Döntő (senior és férfi):
2019. december 30. (hétfő)
Nevezési határidő: 2019. december 16. (hétfő) 14:30 óráig.
Nevezni lehet: az FC Hatvan Egyesületnél elektronikus úton a futballclubhatvan@gmail.com email címen, az FC Hatvan facebook oldalán, valamint személyesen a Népkert Sporttelepen, munkanapokon 8:00 – 18:00h-ig a nevezés (rajtlista) leadásával, és a nevezési díj befizetését igazoló dokumentummal, vagy annak másolatával.
Cím: 3000 Hatvan, Népkert utca 2.
Díjazás:
I. helyezett: serleg, oklevél, érem
II. helyezett: serleg, oklevél, érem
III. helyezett: serleg, oklevél, érem
Pénzdíj nincs!
Különdíjak kategóriánként:
legjobb kapus (kisplasztika)
gólkirály (kisplasztika)
legjobb játékos (kisplasztika)
Fair Play díj
A csapatok részére egyéb támogatói különdíjak is kiosztásra kerülnek.
A verseny feltételei:
– 15 fős csapatokkal lehet nevezni, nőknél 12 fő a rajtlista pontos kitöltésével
(Olvasható, nyomtatott nagybetűkkel!)
– a csoportmérkőzések megkezdése előtt mód van a rajtlista módosítására, ezt követően erre már nincs lehetőség!!!
– a pályán egyszerre 1 kapus és 5 mezőnyjátékos szerepelhet csapatonként,
– a kispályás labdarúgás szabályai az irányadók,
– a női mérkőzéseken a futsal szabályok érvényesek,
– csapatonként 2 garnitúra egységes mezt (lehetőleg számozottat) + 1 labdát hozzanak magukkal,
– játékidő 2 x 15 perc, nőknél 2 x 10 perc (futóórával),
– a sorsolást és az időpontokat írásban kiküldjük a csapatok vezetőinek, és megtalálhatók lesznek a www.fchatvan.hu weboldalon, illetve az FC Hatvan hivatalos facebook oldalán,
– a csere lehetősége folyamatos a mérkőzésen,
– a mérkőzésekre a labdát a rendezők biztosítják,
– a csoportból való továbbjutás pontazonosság esetén:
1. szempont: egymás elleni eredmény,
2. szempont: gólkülönbség,
3. szempont: több rúgott gól.
Ha minden mutató megegyezik, akkor sorsolással dől el a továbbjutás.
Amennyiben a csoportmérkőzések után a továbbjutó csapat nem kívánja folytatni a versenyzést, ezt 30 percen belül jeleznie kell a versenybizottságnál!
Ez esetben, a csoportban legeredményesebben szereplő csapatot kérjük fel a verseny folytatására.
Információ:
Horváth Bálint: 0630/694-1785
Sánta Gyula: 0620/941-2418
Pacsold Attila: 0670/934-3828