39. Karácsonyi Labdarúgó Kupa 2018

39. Karácsonyi Teremlabdarúgó Torna
2018. évi versenykiírása

A verseny célja: Népszerűsíteni a teremlabdarúgást, játéklehetőséget biztosítani a teremlabdarúgást kedvelő egyesületek, cégek, intézmények, társaságok, baráti körök stb. csapatai számára. A Kupán igazolt és amatőr labdarúgók minden megkötés nélkül szerepelhetnek saját felelősségükre.

A verseny színhelye: Kodály Zoltán Általános Iskola Sportcsarnoka (Hatvan, Géza fejedelem u. 2.)

Pályaméret:   20m x 40m.

A rendezvény fővédnöke:      Horváth Richárd Hatvan város polgármestere

Védnöke:                              Juhász János r. alezredes, Rendőrkapitány

A verseny főrendezője:          FC Hatvan Egyesület

Versenybizottság tagjai:
Pacsold Attila – elnök
Horváth Bálint
Kondek Zsolt
Sánta Gyula

Nevezési díj: 20.000.-Ft

A nevezési díj befizethető rózsaszín csekken, (az FC Hatvan Egyesület részére – 3000 Hatvan, Népkert utca 2.), bármely bankban, átutalással az alábbi számlaszámra: 11739054-20132149-00000000
Megjegyzésbe kérjük feltüntetni: Karácsony Kupa 2018.
(A nevezési díj készpénzes befizetése nem lehetséges!)
AZ ELSŐ 32 FÉRFI, és 12 NŐI CSAPAT NEVEZÉSÉT TUDJUK ELFOGADNI!

A verseny időpontja:
Selejtezők: 2018. december 28-29-30. (péntek, szombat, vasárnap)
Döntő: 2018. december 30. (vasárnap) FÉRFI
2018. december 27. (csütörtök) NŐI

Nevezési határidő:   2018. december 17. (hétfő) 14:30 óráig.

Nevezni lehet: az FC Hatvan Egyesületnél elektronikus úton a futballclubhatvan@gmail.com email címen, az FC Hatvan facebook oldalán, valamint személyesen a Népkert Sporttelepen, munkanapokon 8:00 – 18:00h-ig a nevezés (rajtlista) leadásával, és a nevezési díj befizetését igazoló dokumentummal, vagy annak másolatával.

Cím: 3000 Hatvan, Népkert utca 2.

Díjazás:
I. helyezett: vándorserleg, oklevél, érem
II. helyezett: serleg, oklevél, ére
III. helyezett: serleg, oklevél, érem
IV. helyezett: serleg, oklevél díjazásban részesül
Pénzdíj nincs!

Különdíjak:
legjobb kapus (kisplasztika)
gólkirály (kisplasztika)
legsportszerűbb csapat (serleg)
A csapatok részére egyéb támogatói különdíjak is kiosztásra kerülnek.

A verseny feltételei:
– 15 fős csapatokkal lehet nevezni, nőknél 12 fő a rajtlista pontos kitöltésével
(Olvasható, nyomtatott nagybetűkkel!)
– a csoportmérkőzések megkezdése előtt mód van a rajtlista módosítására, ezt követően erre már nincs lehetőség!!!
– a pályán egyszerre 1 kapus és 5 mezőnyjátékos szerepelhet csapatonként
– a kispályás labdarúgás szabályai az irányadók
– a női mérkőzéseken a futsal szabályok érvényesek,
– csapatonként 2 garnitúra egységes mezt (lehetőleg számozottat) + 1 labdát hozzanak magukkal
– játékidő 2 x 15 perc, nőknél 2 x 10 perc (futóórával)
– a sorsolást és az időpontokat írásban kiküldjük a csapatok vezetőinek, és megtalálhatók lesznek a www.fchatvan.hu weboldalon, illetve az FC Hatvan hivatalos facebook oldalán
– a csere lehetősége folyamatos a mérkőzésen
– a mérkőzésekre a labdát a rendezők biztosítják.
a csoportból való továbbjutás pontazonosság esetén: 1. szempont: egymás elleni eredmény, 2. szempont: gólkülönbség, 3. szempont: több rúgott gól. Ha minden mutató megegyezik, akkor sorsolással dől el a továbbjutás.

Amennyiben a csoportmérkőzések után a továbbjutó csapat nem kívánja folytatni a versenyzést, ezt 30 percen belül jeleznie kell a versenybizottságnál!

Ez esetben, a csoportban legeredményesebben szereplő csapatot kérjük fel a verseny folytatására.

Melléklet:   
1 db nevezési (rajtlista) lap
1 db szabálykivonat.

Információ:
Horváth Bálint: 0630/694-1785
Sánta Gyula:      0620/941-2418
Pacsold Attila:  0670/934-3828